Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Υδροκεφαλία σε παιδιά

Αν έχεις διαβάσει το "μίνι μαμαδοβιογραφικό μου" κάτω δεξιά στην αρχική σελίδα, θα έχεις διαβάσει πως ένας από τους βασικούς λόγους δημιουργίας αυτού του blog, είναι για να μπορέσω να βοηθήσω όσο και όπως μπορώ, γονείς που είτε έχουν χειρουργήσει το παιδί τους για υδροκεφαλία, είτε έχουν μόλις λάβει τη διάγνωση και δεν ξέρουν πως και που πρέπει να κινηθούν.

Δυστυχώς (ή ευτυχώς τώρα πια...δεν είμαι και πολύ σίγουρη) έχω βρεθεί στη θέση σου. Σε ηλικία 2 1/2 μηνών, ο γιος μου διεγνώστηκε με τελευταίου βαθμού υδροκεφαλία. Σε ηλικία 3 1/2 μηνών έγινε επέμβαση κοιλιοστομίας..

Σήμερα, όποτε νοιώθω ότι πνίγομαι, όταν νοιώθω πως όλα τα κακά του κόσμου έχουν έρθει να με βρουν, τον παίρνω αγκαλιά, χαϊδεύω το σημείο στο κεφάλι του που έγινε η τομή και μεμιας όλα σβήνουν.

Γιατί, πίστεψέ με, όσο τρομερά και αν είναι αυτά που βιώνεις τώρα, θα σβήσουν. Θα απαλύνουν... και αυτό που θα μείνει, δε θα είναι παρα μια ανάμνηση...

Αυτό σου το υπόσχομαι!

4 σχόλια:

  1. Δεν είχα ιδέα, παρότι πάντα σε σκέφτομαι και δεν τηλεφωνώ για να μην ενοχλήσω, η χαζή!

    Είσαι απίστευτα ΔΥΝΑΤΗ και σε θαυμάζω απεριόριστα.

    Έχω βρεθεί στη θέση σου, επέμβαση για κρανιοσυνοστέωση στην Καλλίστη, τον Ιούνιο του 2009. Πονάει η ανάμνηση, αλλά μόνο αυτή πλέον.

    Σας αγαπώ!

    Μαλλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ δεν γνώριζα Στελλα μου..ειχα δει ενα σχολιο σου στο fb τοτε αλλά νομιζα οτι δεν ηταν κατι σοβαρό..
    ευχομαι να ειναι κατι περαστικό και ο μπέμπης σας να βγεί νικητής από αυτή την περιπέτεια..
    Σας σκέπτομαι πολύ.
    thinky.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΛΙΣΩ ΜΕ ΤΗ ΣΤΕΛΛΑ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαμά του Ραφαήλ4 Απριλίου 2013 στις 4:46 π.μ.

      Καλή σου μέρα! Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου στο email: stellasibley@gmail.com

      Διαγραφή

Σήμερα, ανήμερα των γεννεθλίων μου, έλαβα 2 πολύ συγκινητικά μηνύματα από το blog που έχω δημιουργήσει για τον Ραφαέλο μου... Μεγαλύτερο ...